fredag 9 november 2012

Fredagsmys!

Jag är precis hemkommen från gymmet och det blir ett snabbt inlägg innan jag måste hoppa in i duschen och sedan dra iväg till Hannah på Nooliy för att få frillan klippt och fixad :) Hur som helst, idag blev det ett tufft rygg och armpass på gymmet, bestående av chins, dips, rodd, en massa bicepscurls, en massa tricepsextensions och annat gött. Därefter 3 km. löpning på bandet och avslutningsvis 45 minuter spinning med fantastiska Therese!

Ryggen är på sitt värsta humör idag, sådan galen ischias ut i bägge benen (men allra värst i höger) konstant sedan jag vaknade. Jag väljer att ignorera det så gott det går. Ikväll är det konsert med min husgud, Brad Paisley, och då kommer det lyxas till med ett glas vin eller två. Således kan jag inte ta mina värktabletter mot smärtan heller. Nåja - det får vara värt det den här gången!

Nu: Dusch och frisörbesök! Det här kan vara världens bästa fredag! Och på måndag är det världens bästa måndag för då kommer min Thomas äntligen hem igen!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar