torsdag 8 november 2012

Lite om bloggandet...

Jag fick ett mail, ett sådant där mail där det visas statistik över hur många besökare man har på sin sida. Den här sidan alltså. Bloggen. Hur som helst märkte jag att det var en hel del, trots att jag inte skrivit på så länge... Så jag tänkte att det kanske är en idé att sätta igång igen då :)

Jag kommer inom kort bli involverad i ett annat bloggprojekt, i samarbete med Vårdförbundet, men min tanke är att det här fortfarande ska vara min privata blogg. Den andra bloggen kommer fokusera mer på spännande saker som är relaterade till mitt framtida yrke... Ni får se när allt är färdigt!

Hur som helst kommer den här bloggen i fortsättningen handla mer om träning och kost och privata äventyr. Livet, liksom. Det privata livet, inte livet enbart som blivande sjuksköterska. Om ni läser båda mina bloggar kommer jag bli jättejätteglad. Såklart! Det kommer ni väl göra?!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar