tisdag 10 januari 2012

Nu har det börjat!

Igår var första skoldagen efter jullovet, och vi går nu sista veckan på termin 3. Det är helt SJUKT vad fort tiden går! Det känns som alldeles nyss jag stod där på H&M när telefonen ringde och jag fick veta att jag kommit in på en reservplats, och nu är jag plötsligt halvvägs genom utbildningen. Halvvägs till sjuksköterska. Det är galet!

Igår träffades vi i basgrupperna och hade sista genomgången av våra grupparbeten inför redovisningen på fredag. Arbetet är utformat lite som en B-uppsats och min grupp är världens bästa! Vi har haft så sjukt roligt när vi har jobbat ihop och även om uppgiften stundtals varit jobbig har det känts lätt för att jag fått jobba med så goa människor. Idag har jag skrattat hela dagen då vi satt i biblioteket och finslipade det sista. Det är härligt!

Nu har jag laddat med lite lunch och ska snart bege mig mot Landala för träning. Jag har ingen egen klass idag, eftersom Natalija tagit över min Sh'bam på tisdagar, så då passar jag på att träna för min egen skull. Jag kunde inte riktigt bestämma mig för vad jag skulle köra - Combat, CykelPulse eller Pump? Det får bli alla tre ;)

Nu blir det hämta tvätten och byta om, sedan smäller det! Först ut: Linas BodyCombat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar